16x EUROCARGO! - pierwsze wydanie dla TERG S.A.

Firma TERG S.A., właściciel sieci sklepów Media Expert, odebrał w GSC Gibas Service Center oddział Piła (Dealer Iveco Gibas) pierwsze 6 z 16 pojazdów marki IVECO, model Eurocargo.

To pierwsze tak duże wydanie dla grupy TERG S.A. w oddziale Grupy GSC w Pile.

Pojazdy TERG S.A. to:

– IVECO Eurocargo ML120EL22/P

– DMC 12 ton

– Silnik Tector 7 Euro VI

– Moc 220KM

– 6 stopniowa manualna skrzynia biegów

– Dzienna kabina kierowcy MY2015

– Pneumatyczne tylne zawieszenie

– Składana winda DHollandia o udźwigu 1000kg

– ABS+ASR+ESP

– System ostrzegania o niekontrolowanej zmianie pasa ruchu LDWS

– Układ hamowania awaryjnego automatycznego AEBS

– Światła do jazdy dziennej (DRL) LED

Pojazdy które przekazujemy będą służyły do transportu urządzeń elektrycznych i elektronicznych na terenie całej polski.

STYLISTYKA

Nowa stylistyka, te same zalety
EUROCARGO KONTYNUUJE NOWY STYL zapoczątkowany przez IVECO Daily. Kształt nowych owiewek, wyprofilowanych zgodnie ze stylistyką przodu pojazdu, podkreśla duży, umieszczony centralnie napis z nazwą marki. Dzięki filtrowi UV szyba przednia zapewnia doskonałą ochronę przed promieniami słońca, wzmocnioną aerodynamiczną zewnętrzną osłoną przeciwsłoneczną.

Nowy zderzak jest zarówno stopniem ułatwiającym dostęp do przedniej szyby w celu jej oczyszczenia, jak i obudową radaru zaawansowanego systemu hamowania awaryjnego (AEBS). Nowe reflektory z ledowymi światłami do jazdy dziennej (w wyposażeniu standardowym).

KOMFORT

Nowy, wyższy poziom komfortu i ergonomii
NOWY EUROCARGO ZAPEWNIA NOWY, WYŻSZY POZIOM KOMFORTU I ERGONOMII. Przyciski na kierownicy umożliwiają kierowcy w pełni bezpieczną obsługę radia i telefonu. W pojeździe zastosowano także nowe i bardziej ergonomiczne rozwiązania w zakresie sterowania klimatyzacją, oświetleniem oraz automatyczną lub zautomatyzowaną skrzynią biegów.

NOWY EUROCARGO DOSKONALE SPRAWDZA SIĘ W MIEŚCIE, A DOSTĘP DO FOTELA KIEROWCY JEST MOŻLIWY Z OBU STRON KABINY. Dzięki odpowiednio wyprofilowanej, prostej desce rozdzielczej i niewielkim rozmiarom tunelu silnika kierowca może łatwo opuścić pojazd prawymi lub lewymi drzwiami.

OSIĄGI

Większa elastyczność, niższe zużycie paliwa
SILNIKI NOWEGO EUROCARGO to jednostki wysokoprężne Tector 7 (6 cylindrów, 6,7 litra). Występują one w 7 odmianach różniących się mocą od 160 do 320 KM i dysponują maksymalnym momentem obrotowym do 1100 Nm.

Silniki te współpracują ze skrzyniami manualnymi o 6 lub 9 przełożeniach, 6- lub 12 biegowymi skrzyniami zautomatyzowanymi lub automatycznymi ze zmiennikiem momentu obrotowego.

Specjalny system oczyszczania spalin IVECO HI-SCR charakteryzuje się niewielką masą, dużą wydajnością i eliminuje przerwy w pracy związane z procedurą regeneracji niezbędną w przypadku konkurencyjnych modeli z układami EGR+SCR.

REGENERACJA FILTRA CZĄSTEK STAŁYCH (DPF) JEST PASYWNA, CIĄGŁA I CAŁKOWICIE ZAU TOMATYZOWANA. Oznacza to, że odbywa się ona bez udziału kierowcy. Nie są także potrzebne techniczne przerwy w eksploatacji pojazdu, a podzespoły układu nie rozgrzewają się do wysokich temperatur, co zwiększa ich niezawodność.

NIEZAWODNOŚĆ

Partner, na którym można polegać

ATRAKCYJNOŚĆ NOWEGO EUROCARGO DLA KLIENTÓW WYNIKA Z JEGO NIEZAWODNOŚCI I SOLIDNOŚCI. Obie te cechy to zasługa konstrukcji podwozia wywodzącej się z pojazdów przeznaczonych do intensywnej eksploatacji. W zależności od przewidywanych warunków eksploatacji można wybrać różne rodzaje zawieszenia nowego Eurocargo: z resorami parabolicznymi, półeliptycznymi lub pneumatycznymi.

PRZEDNIE I TYLNE OSIE ORAZ UKŁAD HAMULCOWY gwarantują stałą charakterystykę mechaniczną przez dłuższy czas. W pojazdach o masie od 6 do 10 ton zastosowano pneumatycznohydrauliczny układ hamulcowy, natomiast pojazdy o masie od 11 do 19 ton wyposażono w układ w pełni pneumatyczny. Wszystkie wersje 4×2 są standardowo wyposażone w hamulce tarczowe.